דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להוביל את הדרך לגוגל 

מאת    [ 02/07/2015 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 1949 פעמים ]

רובינו היום משתמשים באינטרנט כדי לחפש מידע, ומתי שהוא לאורך הזמן בו התחלנו להשתמש יותר ויותר באינטרנט על בסיס יומיומי, נכנס אל חיינו מנוע החיפוש "גוגל" דרכו אנו מחפשים מידע שיכול להיות רלבנטי עבורנו ולסייע לנו להבין ולדעת דברים מתחומים רבים, חדשים וישנים כאחד.

כך בהמשך הדרך גילו יותר ויותר אנשים בכללי ובעלי עסקים באופן פרטני כי שימוש באינטרנט מוביל אל הדברים אותנו רוצים לקבל, הלקוח הפרטי מקבל מידע והלקוח העסקי מקבל גולשים אל אתרו, ועידן הקמת האתרים החל את דרכו, כאשר היום אין כמעט בעל עסק שמכבד את עצמו, קטן וגדול כאחד שאין לו אתר אינטרנט עבור השירות/מוצר שהוא מציע.

 

 להכיר את מנוע החיפוש גוגל

כאשר אתם מקלידים את המילה "עיצוב אירועים" במנוע החיפוש גוגל, מנוע החיפוש המתוחכם הזה יודע לקרוא את כל הדפים שקיימים בנושא זה ולהציג עבורכם את אלה שיכולים להיות הכי רלבנטיים תוך שימוש באלגוריתם אותו הם מעדכנים מידי פעם בפעם כדי לשמור על תוצאות אמיתיות ועוד כמה דברים שלא נלאה אתכם בהם כרגע.

גוגל, שהינו עסק לכל דבר, מציע את האפשרות להופיע בקידום ממומן עבור חיפוש בביטויים מסוימים, זאת אומרת שהם מפרסמים את האתר שלכם בדף הראשון שם למעלה, ואתם משלמים כסף עבור אותו פרסום.

 

לשמור על הקידום עדכני

אנשים חכמים אחרים, שהבינו את עניין החשיבות של הופעת בתי עסק ראשונים, בדף הראשון שמעלה גוגל לאחר הקשת הביטוי בתיבת החיפוש, החלו לחפש אחר דרכים לגרום למנוע החיפוש להציג את העסקים הספציפיים שלהם על ידי מה שנקרא קידום אורגני בגוגל. כך אתם לא משלמים לגוגל, אלא למקדם אתרים שיבצע את העבודה של הקידום עד להופעה במיקום המובטח של אותם ביטויים הרלבנטיים לתחום העסק.

מאותו הרגע בו קידום אתרים נכנס לתודעה של בעלי עסקים, הם משקיעים סכומים לא מבוטלים של כסף עבור קידום אורגני בגוגל כדי להיות ראשונים בתחרות הופעת עסקים במנוע החיפוש, דבר שבא לידי ביטוי בכמות גבוהה יותר של גולשים לאתר וגדילה של מחזור העסקאות בשל כך.

גוגל מצידם מבינים שיש דרכים בהם משתמשים מקדמי אתרים כדי לתמרן את מנוע החיפוש להופעה של אתר ספציפי, והם מידי פעם מודיעים על עדכונים באלגוריתם שמצריכים חישוב מסלול מחדש בדרך העבודה של מקדמים רבים, ולכן ישנו צורך אמיתי תמיד להישאר מעודכנים בתחום חמקמק זה כדי לקבל תוצאות קידום טובות, ולא חס וחלילה, לגרום לנזק בלתי הפיך לאתר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב